2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
عایق سقفی و دیوار

عایق سقفی و دیوار

عایق بام پلی استایرن (EPS) گسترده

به طور معمول از ترکیب پانل های مسطح برای ایجاد مقدار مورد نیاز R و پانل های مخروط استفاده می شود تا جریان آب به سمت زهکشی سقف یا اسکنر را هدایت کند. همچنین می توان آن را در رابطه با سایر مواد عایق استفاده کرد ، فقط برای ایجاد نوارها ، با استفاده از سایر مواد صاف R-Value.


EPS همچنین برای مقاوم سازی ساختمانهای تجاری موجود با عایق اضافی استفاده می شود. به دلیل وزن سبک و استحکام آن ، پانل های EPS را می توان به راحتی بین خرپاها در یک سقف موجود نصب کرد. قطعات را می توان در کارخانه از قبل برش داد تا فاصله خرپاها را در خود جای دهد.


این تابلوها همچنین در ساخت و سازهای مسکونی با سقف های شیروانی و لگن استفاده می شود. در صورت نیاز به سقف کلیسای جامع ، پانل های EPS می توانند بین سطح در معرض سقف و شیار تمیز شده و OSB یا سقف تخته سه لا قرار بگیرند و یک سقف عایق بندی شده و محکم ایجاد کنند. این برنامه به طور معمول در ساخت خانه های معاصر یافت می شود.


STYROFOAM ™ نام تجاری DECKMATE & ROOFMATE

عایق کاری پلی استایرن اکسترود شده

عایق بلوک فوم برند STYROFOAM

ما همچنین STYROFOAM نام تجاری DECKMATE & ROOFMATE عایق اکسترود شده پلی استایرن را برای کاربردهای عایق کاری بام تجاری و مسکونی استفاده می کنیم. چندین محصول عایق بام فوم STYROFOAM برای کاربردهای بام تخصصی وجود دارد:


STYROFOAM DECKMATE - یک محصول پلی استایرن اکسترود شده Type X که برای استفاده در کاربردهای معمولی بام با شیب کم طراحی شده است. می توان آن را مستقیماً روی عرشه های فلزی سازه در زیر یک غشاء ورق یا سقف فلزی درز ایستاده نصب کرد و نیاز به یک سد حرارتی مانند تخته گچ را برطرف می کند.


STYROFOAM EC DECKMATE Plus - یک محصول پلی استایرن اکسترود شده تیپ IV است که برای استفاده در سقف های معمولی در زیر غشاء چسبنده مکانیکی ، کاملاً چسبنده یا بالا زده طراحی شده است. می توان از آن در سقف های ساخته شده ، اصلاح شده قیر و فلز استفاده کرد و مستقیماً روی یک تخته استیل و بدون استفاده از سد حرارتی مانند تخته گچ نصب شد.


STYROFOAM DECKMATE ™ Plus FA - برای استفاده در برنامه های سقف با شیب کم معمولی کاملاً رعایت شده طراحی شده است. تخته های عایق پلی استایرن اکسترود شده Type IV را می توان به طور مستقیم بر روی عرشه های فلزی ساختاری در زیر غشاء ورق غیر قیر نصب کرد و این امر نیاز به یک مانع حرارتی را از بین می برد. DECKMATE Plus FA در بورس تخت و مسطح موجود است.


STYROFOAM OO ROOFMATE ™ - با استفاده از کانال های زهکشی 1/2 "x 1/4" در لبه بلند و طولانی ، آن را برای نصب در بالای عایق های ضد آب یا بام در برنامه های سقف غشایی محافظت شده (PMR) طراحی کرده است. این عایق پلی استایرن اکسترود شده Type VI به نگه داشتن غشای در دمای پایدار کمک می کند و تأثیرات هوازدگی ، چرخه یخ زدایی و آسیب در طول و بعد از ساخت را به حداقل می رساند.


STYROFOAM ™ Ribbed ROOFMATE ™ - دارای دنده های موج دار در بالای عایق و کانال های زهکشی 1/2 "x 1/4" در لبه بلند و پایین هر تخته است. تخته پلی استایرن اکسترود شده Type VI برای نصب در بالای ضد آب یا غشاهای بام در برنامه های سقف غشایی محافظت شده (PMR) طراحی شده است که از سنگفرش ها یا سنگ های سنگفرش به عنوان بالاست استفاده می کنند. می تواند بدون نیاز به پایه و پایه نصب شود.


سایر برنامه های ورق فوم

عایق دیواره خارجی

عایق سقف

در زیر عایقهای اسلب و زیر کف

گزینه های چند لایه


مطمئن نیستید که کدام محصول برای پروژه خود نیاز دارید؟

امروز با ما تماس بگیرید و با یک عضو متخصص فوم در محصولات جهانی فوم صحبت کنید. ما یک نقل قول رایگان را برای شما ارائه خواهیم داد و به هر سؤالی که در مورد انتخاب EPS مناسب یا محصول مارک فوم STYROFOAM مناسب برای پروژه ساختمانی خود دارید پاسخ خواهیم داد.


0 تومان