2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
شمش فولادی چیست؟

شمش فولادی چیست؟

فولاد تازه ساخته شده ، که هنوز به شکل نوار فلزی یا مستطیل است ، بنه فولادی نامیده می شود.استفاده می کند

بیلت یا شمش (همانطور که بعضی اوقات به آنها اشاره می شود) تا زمانی که به شکل ها و اندازه های کاربردی تری تبدیل شوند ، کاربردی ندارند. در حالی که قبلاً در کوره قرار داده شده اند ، آنها هنوز هم نیاز به یک سری مراحل شکل دهی و قالب سازی مانند کار گرم و سرد ، فرز و برش قبل از فروش در فروشگاه های سخت افزاری دارند یا برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند. از این رو ، بیل های بدون فرم می توانند در ارزهای قابل توجه مانند سکه و به عنوان ذخایر ، مشابه میله های طلا استفاده شوند.


تاریخ

بیل های فولادی در اوایل دهه 1800 میلادی رواج یافت ، درست پس از پایان استعمار انگلیس از ایالات متحده و کارآفرینان آمریکایی شروع به تولید برنج و برنز سطحی کردند که بعدها به یکی از صنایع پر سرعت کشور جدید بدل شد. در آن زمان مس و آهن تقریباً در ایالات متحده یافت نمی شد ، زیرا انگلیسی ها تمام قالب های آمریکایی را برای قالب گیری و فرآوری بیشتر به انگلیس منتقل می کردند.


ویدیوی روز

Sapling برای شما به ارمغان آورد

Sapling برای شما به ارمغان آورد

امکانات

تخته های فلزی در مقایسه با میله های فلزی و محصولات قبلاً مبله دارای ویژگی های مشخصی هستند. بیلت ها ساختار دانه خاصی دارند که باعث می شود فلز بصورت پیچیده تر پردازش شود. سطل های فولادی همچنین به دلیل خاصیت چسبندگی و انعطاف پذیری خاص شناخته شده اند ، به ویژه هنگامی که در هنگام شکل گیری و قالب گیری در معرض دمای مختلف قرار دارند.


در حال پردازش

تخته های فلزی تازه و خام در نظر گرفته می شوند و قبل از استفاده از آنها برای مقاصد گوناگون باید مراحل مختلفی را طی کنند. billets با استفاده از انجماد مایع مذاب ساخته می شود و بعداً در معرض دمای بسیار کم قرار می گیرند تا فلز در ساختار شیمیایی شکل بگیرد و جامد شود. دما خصوصیات بدنی فلز را دستکاری می کند و استحکام و دوام آن را تن می کند. فرآیندهای بعدی ، قالب قالب منحنی فلز را فراهم می کند تا بتواند فضای اختصاص داده شده توسط دستگاه های دیگر که مراحل اتمام را کامل می کنند ، متناسب باشد.


ریخته گری

ریخته گری مناسب از روکش فلزی از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا با گذر از مراحل پردازش نهایی ، کیفیت محصول فولاد را تعیین می کند. اینها شامل قدرت و انعطاف پذیری صفحه است. قبض ها قبل از فروش چندین آزمایش انجام می دهند. بیل هایی که باعث ایجاد شکاف و خالی در بین فرآیندهای گرمایش و سرمایش می شوند ، رد می شوند ، زیرا چنین عیوب باعث می شود محصول بی فایده باشد

Corrosionpedia بیل را توضیح می دهد

بیل بخشی از فلز است که برای نورد به میله ها ، میله ها و بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد. این می تواند با شمش یا به طور مستقیم با ریخته گری مداوم تولید شود. بیلت ها به عنوان مواد اولیه یا مواد اولیه در عملیات اکستروژن ، جعل ، غلت زدن و سایر عملیات پردازش فلز استفاده می شوند.


بیلت ها قبل از اینکه به شکل ها و اندازه های کاربردی تری تبدیل شوند ، از استفاده محدودی برخوردار هستند. آنها باید قبل از استفاده از آنها برای مقاصد مختلف ، یک سری مراحل تولید را طی کنند. از این رو ، بیل های بدون فرم می توانند در ارزهای قابل توجه مانند سکه و به عنوان ذخایر ، مشابه میله های طلا استفاده شوند. محصولات نهایی همچنین شامل نوار و سیم است. از ریخته گری سانتریفیوژ نیز برای تولید لوله های دایره ای کوتاه به عنوان بیل استفاده می شود ، معمولاً برای دستیابی به یک ساختار متالورژی دقیق.

بیلت ها ساختار دانه خاصی دارند که باعث می شود فلز بصورت پیچیده تر پردازش شود. سطل های فولادی همچنین به دلیل خاصیت چسبندگی و انعطاف پذیری خاص شناخته شده اند ، به ویژه هنگامی که در هنگام شکل گیری و قالب گیری در معرض دمای مختلف قرار دارند.

ریختن مناسب شمش ها از آن جهت اهمیت دارد که قدرت و انعطاف پذیری بیل را تعیین می کند. بیلت قبل از فروش چندین آزمایش را پشت سر می گذارد. بیل هایی که باعث ایجاد شکاف و خالی بین فرایندهای گرمایش و سرمایش می شوند ، رد می شوند ، زیرا چنین عیوب باعث می شود محصول بی فایده باشد.


0 تومان