2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
سهام پیش بینی قیمت آهن

سهام پیش بینی قیمت آهن


هفته گذشته سهام پیش بینی قیمت آهن سنگ آهن وارداتی در بنادر چین برای دومین هفته کاهش یافت و این حاکی از تقاضای شرکت به دلیل خریداران به دنبال بارهای ارزان است. اما بورسها هنوز هم نزدیک به یک رکورد در بالای 111 میلیون تن هستند و ممکن است قیمت های نقطه ای که امسال 29 درصد کاهش یافته اند باقی بمانند.

سنگ آهن برای تحویل ماه ژانویه در بورس کالای دالیان 0.23 درصد به 675 یوان (109.3 دلار) در هر تن با 0313 GMT دست یافت و پس از طی یک هفته 669 یوان زودتر به دست آورد.

یک تاجر سنگ آهن گفت: "حجم سهام سنگ آهن آماده در بنادر چین رو پیش بینی قیمت آهن به کاهش بوده است و ما معتقدیم موجودی موجود در کارخانه های آسیاب نیز کم است. از طرف دیگر قیمت محصولات فولادی نیز خوب است و برخی از کارخانه ها دارای سود هستند." مستقر در استان شرقی شاندونگ چین است.

براساس آمار SteelHome ، ذخایر سنگ آهن وارداتی در بنادر چینی از 1 آگوست با 400000 تن کاهش به 111.55 میلیون تن رسید و طبق آمار SteelHome که داده ها را در 44 بندر در این کشور دنبال می کند.

این دومین هفته پیش بینی قیمت آهن متوالی بود که موجودی کاهش یافته است ، اگرچه خیلی کمتر از رکورد 113.70 میلیون تن در اوایل ژوئیه نیست.

بیشترین معاملات میلگرد برای تحویل در ژانویه در بورس معاملات آتی شانگهای با افزایش نیم درصد به 3،079 یوان در هر تن رسید و پس از یک کاهش سه روزه ، مجدداً زمین را به دست آورد.

سنگ آهن معیار 62 درصد معیار برای حمل و نقل فوری پیش بینی قیمت آهن به چین .IO62-CNI = SI روز جمعه 0.4 درصد کاهش یافت و به 95.20 دلار در هر تن رسید ، براساس داده های گردآوری شده توسط شاخص فولاد.

این کالا در ماه ژوئیه در دومین سود مستقیم ماهانه خود 2 درصد به دست آورد ، اما تلاش کرده است پس از نقض آن سطح در 19 مه ، به 100 دلار برگردد.

عرضه بسیار زیاد قیمت مواد اولیه تولید فولاد را افزایش داده است زیرا معدن های کم هزینه از استرالیا و برزیل باعث افزایش تولید شدند پیش بینی قیمت آهن و امیدوارند با کاهش قیمت ، صادرکنندگان کوچکتر را نیز کاهش دهند.

این تاجر مستقر در شاندونگ که شرکت آن تاکنون حدود 300 هزار تن بار سنگ آهن را به مدت یک ماه نگه داشته است ، گفت: "من می بینم که قیمت ها در حدود 95 دلار تثبیت می شوند و منتظر پیشنهادات بهتر قیمت از خریداران هستند. تاتا استیل فولاد جدید اتومبیل را برای محافظت در برابر تصادفات به بازار عرضه می کند

05 آگوست 2014 فولاد تاتا فولاد

تاتا استیل در روز دوشنبه یک محصول نوآورانه با استحکام بالا را به بازار عرضه کرد پیش بینی قیمت آهن که به تولید کنندگان خودرو اجازه می دهد اجزای سبک تری داشته باشند و اشکال نسبتاً پیچیده ای را ایجاد کنند.


محصول جدید ، DP1000HY-GI ، قدرت و قابلیت شکل گیری را ترکیب کرده و به تولید کنندگان این امکان را می دهد تا بدون تغییر در امکانات تولیدی خود ، اجزای سبک تر را بسازند.


"این ماده برای ساختار محافظت در برابر خرابی یک وسیله نقلیه ایده آل است. تاتا استیل یکی از تعداد بسیار کمی از فولادسازان است که قادر به ارائه این محصول نوآورانه است ، که می تواند وزن یک قطعه را تا 15 درصد کاهش دهد." این شرکت در بیانیه ای گفت.


این شرکت از نزدیک با تولیدکنندگان خودرو همکاری کرده پیش بینی قیمت آهن تا محصولی را تولید کند که پاسخگوی نیاز بازار برای فولادهای قوی تر و سبک تر است و توسط ماشین آلات موجود تولید کنندگان قابل پردازش است - یک نکته مهم در توسعه آن.


شکل پذیری عالی آن باعث پیش بینی قیمت آهن می شود که برای ایجاد اشکال نسبتاً پیچیده مناسب باشد ، در حالی که قابلیت جذب بهینه انرژی آن برای ساخت اجزای مرتبط با سقوط ایده آل است.


ساندر هاینهایس ، مدیر بازاریابی اروپا Tata Steel گفت: "ایمنی سرنشینان مهمترین نکته در هنگام طراحی وسیله نقلیه است ، اما با فشار روزافزون برای کاهش انتشار کربن ، تولید کنندگان حیاتی پیش بینی قیمت آهن از موادی استفاده می کنند که تا حد ممکن سبک هستند." برای خودرو


"از طریق توسعه DP1000HY ، تاتا فولاد دارای عملکرد بالا ، مقاومت بسیار بالا و قابلیت شکل گیری است و به تولید کنندگان خودرو اجازه می دهد ضخامت فولاد مورد استفاده خود را کاهش دهند. آنها می توانند در نتیجه از محافظت قابل توجهی در برابر تصادفات دست یابند و در عین حال گزینه ای از کاهش وزن ، "او گفت.


ما در حال همکاری نزدیک پیش بینی قیمت آهن با مشتریان هستیم تا فوایدی که در استفاده از این محصول به دست می آورند را نشان دهیم.


فولاد DP1000HY که تولید آن از ماه گذشته آغاز شده است ، کربن و منگنز را در خود افزایش می دهد تا استحکام و سختی آن افزایش یابد.


این محصول با روکش گالوانیزه ای گرم ، به پایان رسیده و از خوردگی مناسبی برخوردار است پیش بینی قیمت آهن و آن را به یک راه حل ساختار بدن مقرون به صرفه می کند. رشد چشمگیر تقاضا از کارخانه های فلزی باعث کاهش قیمت آهن اسفنجی می شود

05 آگوست 2014 قیمت آهن آهن ، اسفنج فولادی


قیمت آهن اسفنجی در دو ماه گذشته 11 درصد کاهش یافته است و این به دلیل ضعیف تر از حد انتظار از کارخانه های تولید فولاد است.


میزان تولید فولاد در هر تن 20،500 روپیه است پیش بینی قیمت آهن ، در حالی که در حدود 23،000 روپیه در هر تن در حدود هشت هفته قبل. این امر پس از افزایش حاشیه ای در ابتدای ژوئن ، در میان انتظارات از افزایش احساسات در بخش های زیربنایی و مسکن ، به معنی رشد بزرگ تقاضای فولاد بود. کاهش قیمت نشان می دهد تمرکز اعلام شده دولت بر مسکن و زیرساخت ها


0 تومان