2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
جوشکاری فولاد

جوشکاری فولاد



آهنربای خاکی کمیاب صد برابر کوچکتر از آهنربا فریت است و بنابراین موتورهای برقی کوچک شده اند. در دهه هشتاد ژاپن جزو پیشروان تولید آهن ربا بود ، سپس آنها شروع به جابجایی به کانتون در چین کردند و آهنرباهای کم ارزش و کمتری کار کردند. در دهه 90 آمریکا و اروپا و ژاپن 90٪ بازار را کنترل می کردند ، تا به امروز چینی ها هستند. چند ماه پیش ، مالکیت شرکت تاریخی ایتالیایی مگنتی مارلی توسط جوشکاری فولاد ژاپنی کالسونیک کانسئی پس از صد سال در فیات ، عناوینی را ایجاد کرد.


اخیراً ، فایننشال تایمز همچنین در مورد این جنبه های زنجیره تأمین در رابطه با تولید انرژی بادی صحبت کرده است. در این مقاله آمده است که اگرچه در 10 سال گذشته هزینه توربین های بادی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، اما معامله تجاری بین چین و ایالات متحده عملاً می تواند این روند را معکوس کند. این هم فولاد و هم زمینهای نادر مورد نیاز برای تولید توربینهای بادی و آهنرباهای آنها را در نظر می گیرد.


دعوت به اعتدال


پس از بحث در مورد اهمیت انقلاب صنعتی چهارم و انتقال انرژی مرتبط با آن ، جنبه مهمی را مورد بررسی قرار می دهیم: رادیکال شدن و خطرات آن. در نمودارهای بالا علاوه بر افزایش نرخ رای ممتنع ، قطبی شدن سیاسی نیز وجود دارد. اخیراً ما اغلب در مورد احساسات ضد صنعتی و ضد سرمایه داری می شنویم. در همین راستا ، R. Darwall ، مشاور و تحلیلگر استراتژیک ، در کتاب خود Green Tiranny (هنوز در ایتالیا ترجمه نشده است) با توجه به انگیزه های افراطی که در موضوع تغییرات آب و هوایی شاهد آن هستیم ، تفسیری غیر اصلی ارائه می دهد. محافظت از سیاره و نسل های آینده فراتر از تردید است. اما ما همیشه باید مراقب باشیم که خود را از جوشکاری فولاد تکانه های افراطی رها نکنیم و اطمینان حاصل کنیم که این "دفاع" به یک موضوع ایدئولوژیک تبدیل نشود. در اینجا مواردی وجود دارد که باید به آنها فکر کنیم: از تغییر عادت های غذایی (از روزنامه فایننشال تایمز) ، گرفته تا کودکان کمتر برای محیط زیست ، (از نیویورک تایمز) گرفته تا آدمخواری "سبز" ، (از Business Insider).


به گفته دارال ، شدیدترین مواضع رویکرد "تغییر آب و هوا" ریشه های خود را هم در راست افراطی و هم در چپ افراطی دارد. در ابتدا این سوسیالیسم ملی بود که تمرکز خود را در موضوع چشم انداز ایجاد کرد و در مورد انرژی های تجدید پذیر صحبت کرد. گاردین نیز اخیراً در مورد آن صحبت کرده است. اما باید مسیری را نیز در نظر گرفت که کمونیسم شروع به مقابله با این موضوعات می کند ، که هر دو دیدگاه ضد سرمایه داری دارند. دشمنی عمیق نازی ها با سرمایه داری و شناسایی آنها با ماهیت سیاسی باعث شده است که آنها از نیم قرن قبل از هر حزب سیاسی دیگری از سیاست های اکولوژیکی حمایت کنند [...] >>.: << [...] نباید تعجب آور باشد که آنها بودند اولین نفری که از انرژی تجدید پذیر در مقیاس بزرگ پشتیبانی می کند >>.


اگر در سمت راست افقی چشم انداز و پاکی طبیعت راننده بوده است ، جوشکاری فولاد در سمت چپ باید از زاویه دیگری به آن نگاه کنید. به طور خاص ، دارالو مسیری را که منجر به توسعه احزاب سبز آلمان شد ، تحلیل می کند. از بین تمام کشورهای اروپای غربی ، آلمان این سنت را داشته است که جزو خصمانه ترین انرژی هسته ای باشد. به گفته نویسنده ، خصومت هسته ای قدرتمند آلمان "چنان محکم است که قبل از کاهش انتشار CO2" رخ می دهد. به گفته دارالو ، لازم است كه به چند دهه برگردد ، در حالی كه در دهه 70 آلمان هنوز با دیوار تقسیم می شود. آلمان شرقی رشد کرده است و در دولت ما هلموت اشمیت ، رهبر حزب سوسیال دموکراتیک SPD در آن زمان ، داریم. او نخستین کسی بود که به نقل از نیویورک تایمز ، این موشک ها را مطرح کرد و موشک های SS-20 از کرملین را در چند کیلومتری از کشورهای تحت حمایت ناتو گرفت.


اشمیت در صورت عدم امكان مسكو از برداشتن اس اس -20 ، از تصمیم ناتو در سال 1979 برای استقرار موشكهای Pershing-2 و Cruise در اروپا حمایت كرد. به گفته دارال ، این نارضایتی عمیق که به دنیا آمد باعث تغذیه شد ، پایگاه انتخاباتی سبز که پس از سقوط دیوار به لطف محوطه های سبز اما از جناح شرقی اتحاد جماهیر شوروی ، تحت تحولات دیگری قرار گرفت. در این مرحله شاهد ظهور احزاب سبز هستیم.


عقد


اگر فکر کنیم بسته شدن کارخانه ها و اتوماسیون فرایندها ، مشکلات جوشکاری فولاد آلودگی را حل می کند ، گوشه بزرگی می گیریم. چنین تصمیمات صنعتی زمان تولید یک نسل را می گیرد. قطبش سیاسی که می بینیم خطری برای تصمیمات نامتوازن است. چگونه روندهای a را معکوس کنیم


0 تومان