2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
یک قرارداد خدمات سه ساله معدنکاری با صحرای غربی

یک قرارداد خدمات سه ساله معدنکاری با صحرای غربی

در همین حال ، گروه خدمات معدن سازی پرت مستقر در آستریل گفت که 8 میلیون دلار از آن توسط West Desert به خدمات مته و انفجار بدهکار بوده است ، و "مطمئن نیست" که آیا می تواند بازپرداخت های بدهی را بازپرداخت کند.


کاهش قیمت ها در حال حاضر مجبور به بسته شدن چندین معدن سنگ آهن ، از جمله معدن حمایت شده توسط چینی ها در Cairn Hill در استرالیا جنوبی ، و معدن Frances Creek Territory Iron است.


Leighton ، Downer EDI و NRW Holdings از جمله پیمانکارانی هستند که در حال کار روی معدن Roy Hill Gina Rinehart هستند که قصد دارد حمل و نقل سنگ آهن را در سپتامبر 2015 آغاز كند اما در صورت ادامه قیمت ها می تواند مجبور به كاهش برنامه های تولید شود. به گفته این شرکت ، حدود 28 درصد از فعالیت 7.7 میلیارد دلاری لیتون در معاملات استرالیا در 30 ژوئن از سنگ آهن ناشی شده است.


هر یک از منابع Grange ، که معدن Savage River را در تاسمانیا ، سازنده فولاد Arrium با بهره برداری در استرالیا جنوبی ، و Gindalbie Metals که نیمی از معدن کارارا را در جنوب غربی جرالدتون در WA دارد ، اداره می کند ، همانطور که تحلیلگران و سرمایه گذاران ارزیابی می کنند ، تحت نظارت قرار دارند. چشم اندازهای نزدیک به مدت عملیات معدن آنها.


اعتقاد بر این است که در حال حاضر بالاترین هزینه سنگ معدن آهن در معدن 48 درصد متعلق به جیندالبی متال متعلق به کارا معدن است که در حال توسعه یک معدن در نزدیکی جرالدون در جنوب غربی استرالیا است. براساس UBS ، معدن کاردا جیندالبی با تولید تمام شده در حدود 100 دلار آمریکا در هر تن ، با گرانت در هر دلار 88 دلار در هر تن و اطلس آهن 85 دلار آمریکا در هر تن.


اما برای برخی از تولید کنندگان ، تعهدات پیمانکاری همراه با فشارهای مالی ممکن است آنها را با انتخاب کمی ، اما ادامه معدن در حداکثر سطح ، حتی اگر آنها از دست بدهند ، باز هم بگذارد ، که مشابه وضعیت بسیاری از صادرکنندگان ذغال سنگ محلی است.


انتصاب گیرنده ها به صحرای غربی در حالی صورت گرفت که حجم سنگین ماهانه آهن از طریق بندر هیدلند در ماه آگوست به رکورد های جدید رسید ، یعنی 37.4 میلیون تن ، که این میزان در مقایسه با سال 38 درصد افزایش داشته است.


یکی از تحلیلگران مستقر در ملبورن گفت: "احتمال فشارهای بیشتر قیمت تا چند ماه آینده وجود دارد." تا حدودی ، این نشان دهنده ماهیت فصلی تقاضای چین است که به طور معمول از حدود ماه نوامبر قوی تر است.


بیل لایستر ، مدیر پرتفوی Contango Microcap گفت: "قیمت ها در این سطوح بسیار ناپایدار است." "آیا ما در این سطوح می خواهیم نام سنگ آهن را بخریم؟ احتمالاً اینطور نیست.


"سنگ آهن در این سطح نزدیک به فرونشاندن نیست. فکر نمی کنم زیاد فرو رود. 90-100 دلار در هر تن جایی است که باید حل شود."


تولید در معدن سنگ آهن درجه دو مانند Arrium ، BC Iron و Atlas Iron در حال حاضر با حداکثر ظرفیت در حال انجام است ، که آنها را وادار می کند تا به روش های کاهش هزینه ها بپردازند. تخمین زده می شود Arrium هزینه تولید تمام عیار حدود 89 دلار آمریکا در هر تن دارد.


اعتبار سوئیس در یادداشتی به مشتریان گفت: "Arrium اکنون در حال بهره برداری از معدن برای تمرین از عملیات کوتاه مدت عجیب Knob است."


سهام Gindalbie نزدیک به پایین ترین زمان نگه داشته است.


یکی از تحلیلگران می گوید: "جیندالبی با ساختار آن با Ansteel مشکلی ایجاد کرده است که چشم انداز آن را می پوشاند."


علی رغم مشکلات خود با قرار گرفتن در معرض معدن کارارا که هم مشکلاتی در زمینه تولید و هم در هزینه وجود دارد ، گیندابلی موفق شد در اواخر ماه اوت وام 40000 دلاری وام از دو بانک چینی امضا کند ، که قبلاً 100 میلیون دلار آمریکا نیز جذب کرده است و این نشان دهنده حمایت آنها از این معدن است. فعلاً حداقل


گرانت همچنین مبلغ 200 میلیون دلار از ارزش معدن Savage River خود به دلیل قیمت ضعیف سنگ آهن که در نیمه ماه ژوئن آن را به قرمز تبدیل کرده بود ، نوشت ، گرچه حدود 110 میلیون دلار پول نقد در ترازنامه خود و بدهی ناچیز دارد.


یکی از تحلیلگران گفت که سایر تولیدکنندگان رده دوم مانند اطلس و BC Iron مقادیر زیادی وجه نقد دارند که در صورت لرزش فعلی از آنها محافظت می کند.


تونی ساج ، رئیس منابع کیپ لامبرت ، اظهار داشت كه وی معتقد است كه قیمت سنگ آهن در حدود 100 تا 125 دلار در هر تن حل می شود.


وی افزود: "اگر زیرساخت های موجود خود را به بازی نرسانید ، این کار را بسیار دشوار می کند. BHP و ریو آن را برای مدت طولانی می کشند ؛ برای اینکه آنها را زحمت بکشند ، باید به زیر 60 سقوط کند. دهه هشتاد که نمی توانند هزینه های خود را کاهش دهند و تن اضافی به دست آورند ، واقعاً آسیب خواهند دید. شرکت هایی که رنج می برند


0 تومان