2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تقاضا و قیمت مناسب فولاد در ایالات متحده

تقاضا و قیمت مناسب فولاد در ایالات متحده

علاوه بر این ، این شرکت اعلام کرد واحد کانادایی خود ، ایالات متحده استیل کانادا ، پس از ارسال ضررهای عملیاتی به مدت پنج سال متوالی ، با تجمیع 2.4 میلیارد دلار ، درخواست حمایت از ورشکستگی را خواهد کرد. اطلاعات مالی مربوط به ایالات متحده آمریکا فولاد کانادا در ماه سپتامبر از صورتهای مالی این شرکت منسوخ شد. محرومیت از این واحد ضرر نیز باعث افزایش حاشیه شرکت در سال 2015 می شود.


برخلاف فضای تقاضا و قیمت مناسب فولاد در ایالات متحده ، تقاضا برای فولاد در اروپا خاموش است. PMI ساخت یورو در نیمه دوم سال تا حدودی سقوط کرده است و این نشانگر کند شدن فعالیت تولید است. PMI ساخت یورو که در ژانویه 2014 در 54 ایستاده بود ، در ماه دسامبر به 50.8 کاهش یافته است. فعالیت تولید لاغر در منطقه یورو در نتایج فولاد ایالات متحده برای نه ماه اول سال منعکس شده است. متوسط ​​قیمتهای فلزی تحقق یافته برای بخش فولاد ایالات متحده در حدود 9٪ نسبت به سال گذشته به 691 دلار در هر تن در 9 ماه اول سال 2014 رسید. با این حال ، محموله ها در مدت مشابه 3٪ افزایش یافت و به 3.07 میلیون تن رسیدند. با وجود شرایط ضعیف اقتصادی که در اروپا حاکم است ، بخش USSE ممکن است در سال 2015 با شرایط دشوار تجاری روبرو شود. اگر رشد اقتصادی سریع تر از آنچه در اروپا انتظار می رود بهبود یابد ، ممکن است اوضاع بهبود یابد.


بخش محصولات لوله ای


بخش محصولات Tubular در سال 2014 با حكم نظارتی مطلوبی در برابر فولادهای توبولار وارداتی تقویت شد. محصولات لوله های مرتبط با انرژی كه در سال 2013 حدود 49٪ از بازار داخلی آمریكا را به خود اختصاص داده اند. این OCTG های وارداتی با قیمت قابل توجهی پایین تر از لوله های فولادی ایالات متحده هستند. محصولات فولاد آمریكا و سایر تولیدكنندگان داخلی فولاد به دنبال اعمال عوارض ضد دامپینگ و عوارض ضد انحصاری در برابر این واردات بودند و ادعا كردند كه این محصولات با قیمت ناعادلانه پایین بوده اند.


رقابت از واردات ارزان OCTG بر قیمت ها و حاشیه های تحقق بخش محصولات Tubular تأثیر منفی گذاشته است. متوسط ​​قیمت تحقق یافته برای هر تن از 1687 دلار در سال 2012 به 1.530 دلار در سال 2013 و بعداً به 1.508 دلار در 9 ماه اول سال 2014 کاهش یافته است. حاشیه ناخالص تقسیم به ترتیب به ترتیب از 15٪ در سال 2012 ، به 11٪ در سال 2013 و به ترتیب نه ماه اول سال 2014 این شرکت با اعلام شرایط دشوار تجاری که در درجه اول از طریق واردات کالاهای لوله‌ای ایجاد شده ، از خاموشی دو تسهیلات برای تولید فولاد لوله‌ای خبر داد.


کمیسیون تجارت بین الملل ایالات متحده اخیراً حكم داد كه عوارض ضد دامپینگ در برابر واردات OCTG از كره جنوبی ، هند ، تایوان ، ترکیه ، اوکراین و ویتنام تعلق می گیرد و واردات فیلیپین و تایلند از پرداخت عوارض اضافی معاف است. تحمیل عوارض ضد دامپینگ بر واردات OCTG از کره جنوبی بسیار مهم است زیرا این واردات در سال 2013 حدود 818 میلیون دلار ارزش داشت ، بسیار بیشتر از ارزش ترکیبی واردات لوله‌ای از سایر کشورهای درگیر در این پرونده. حكم مطلوب ITC بايد رقابت را براي تقسيم محصولات لوله هاي فولادي آمريكا از OCTG هاي وارداتي كاهش دهد و قيمت ها و حاشيه هاي تحقق بخشنده را تقويت كند.


یک چالش بالقوه برای محصولات Tubular در سال آینده ، محیط غالب قیمت پایین نفت خام است. مطابق گفته های آژانس بین المللی انرژی ، حدود 98٪ از تولید نفت خام و گاز از ایالات متحده آمریکا دارای قیمت ترمز زیر 80 دلار در هر بشکه و 82٪ قیمت ترمز 60 دلار در هر بشکه یا پایین تر است. گرچه ممکن است سطح فعلی قیمت نفت منجر به کاهش چشمگیر سطح تولید نگردد ، اما مطمئناً تأثیرگذاری بر روی پروژه های جدید در دست اجرا خواهد داشت. طبق تخمین های آژانس انرژی هسته ای ، اگر سطح فعلی قیمت نفت حاکم باشد ، می توان 10 درصد در هزینه سرمایه بالادستی در ایالات متحده کاهش داد. این می تواند تأثیر منفی بر تقاضای فلز لوله در ایالات متحده و به تبع آن ، تقاضا برای OCTG های تولید شده توسط بخش Tubular Products داشته باشد.


کاهش هزینه


با توجه به احیاء تقاضای جهانی و قیمت گذاری در سطح جهانی ، تلاش های این شرکت برای کاهش هزینه های عملیاتی خود و افزایش کارایی عملکرد خود ، نقش مهمی در افزایش سودآوری آن داشته است.


Carnegie Way ابتکار عمل شرکت فولاد ایالات متحده است که با هدف بهبود کارایی عملیات خود و منطقی سازی هزینه های عملیاتی انجام می شود. پیشرفت در فرآیندهای تولید ، زنجیره تأمین و لجستیک و همچنین کاهش در فروش هزینه های عمومی و اداری زمینه های اصلی است که در آن مزایای ابتکارات انجام شده تحت عنوان کارنگی ، تحقق یافته است. پروژه های انجام شده تحت این ابتکار عمل به بهبود حاشیه ها به مبلغ 495 میلیون دلار تبدیل می شوند


0 تومان