2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کارخانه فولاد ویساخاپاتنام

کارخانه فولاد ویساخاپاتنام

2 مهندس خصوصی در کارخانه Vizag Steel جان باختند: مشکوک به نشت گاز است

، کارخانه فولاد ویساخاپاتنام

دو مهندس به دنبال نشت گاز مشکوک صبح روز دوشنبه در واحد رشتریه ایسپات نیگام در ویزاکاپاتنام (کارخانه فولاد ویساخاپاتنام) جان خود را از دست دادند. این دو در حال کار برای پیامک سیماگ هند با مسئولیت محدود بودند که در کارخانه مشغول کار قراردادی بودند.


به گفته کارگران این مرکز و رهبران اتحادیه ، دو - Rajneesh Singh و Anush Bhaskar - هنگام وقوع این تصادف در مغازه ذوب فلز (اس ام اس) مشغول به کار بودند. ابتدا سینگ (35) صبح وارد آزمایشگاه ظروف شد و او بلافاصله فروریخت. او در محل درگذشت. سپس باسکار (24) داخل شد و غش کرد. وی در کارخانه فولاد به بیمارستان منتقل شد و در همانجا درگذشت. کارگران گفتند که ممکن است مقداری گاز سمی ، احتمالاً مونواکسید کربن ، در آزمایشگاه استنشاق کرده باشند. معلوم است که چند سیلندر بنزین در آزمایشگاه ذخیره شده است.


RINL با تأیید این حادثه ، اما نه نشت گاز ، گفت كه این دو مهندس در حالی كه در حال انجام یك كار بازرسی بودند كه توسط سیماگ در منطقه گسترش انجام شد ، در آزمایشگاه بیهوش شدند.


این شرکت گفت: "واحدی که در آن حادثه رخ داده است ، تحت کنترل پیامک سیماگ هند است و هنوز به کارخانه فولاد تحویل داده نشده است."


وی افزود: کلیه خطوط گازسوز شبکه این واحد در شرایط کار خوبی بوده و هنگام وقوع این حادثه در وضعیت بسته قرار گرفته اند. در خطوط اصلی توزیع گاز هیچ گشودنی یافت نشد. دلایل این حادثه توسط مدیریت شرکت در حال بررسی است.


از بین رفتن ایمنی


با این حال ، رهبران اتحادیه و همچنین MLA Gajuwaka ، P Srinivasa Rao ، گفتند که به نظر می رسد یک مورد از بین رفتن ایمنی است و مدیریت کارخانه فولاد باید برای جلوگیری از عود مجدد چنین حوادثی اقدامات جدی را انجام دهد. وی گفت: "در ژوئن 2012 ، 19 کارگر جان خود را از دست دادند ، در همان مغازه ذوب فلز تصادف بزرگ رخ داد. سپس به ما گفته شد که ایمنی در کارخانه تقویت می شود ، اما به نظر نمی رسد هیچ قدمی برداشته شده است. باید یک تحقیق انجام شود و افراد مسئول مجازات شوند و علاوه بر این کارخانه فولاد و سیماگ باید به شخص خویشاوندی جبران مناسبی ارائه دهند. " D Adinarayana و NV Rama Rao ، رهبران اتحادیه شناخته شده در این کارخانه ، گفتند که مدیریت گیاهان باید خطاهای ایمنی را شناسایی کرده و اقدامات پیشگیرانه مناسبی را انجام دهند.

محصولات حاصل از 5 درصد به 7.5 درصد در درجه اول افزایش می یابند به دلیل افزایش واردات آنها از کشورهای همسایه چین.


واردات محصولات مسطح از فولاد ضد زنگ از 14.890 تن در سال 2009-10 به 1.30.440 تن در سال 2013-14 افزایش یافته است. به وزارت دارایی گفته شده است كه از آنجا كه ظرفیت های قابل توجهی افزوده شده و نیروگاه های موجود 36 درصد از كل ظرفیت استفاده از آنها را در دست می گیرند ، به وزارت امور دارایی گفته شد كه یك مورد واضح است.


در یک توصیه مهم دیگر ، این وزارتخانه پیشنهاد کرده است که کارخانه های فولادی که از گاز طبیعی به عنوان سوخت مواد اولیه استفاده می کنند ، 5 درصد وظیفه گمرکی را از خارج از کشور وارد می کنند. سازندگان فولاد مجبور هستند كه گاز طبیعی مایع را وارد كنند زیرا گاز داخلی از طریق اولویت به بخشهای كود و انرژی تأمین می شود. وزارت فولاد به وزارت دارایی گفت: با توجه به اینكه قیمت بالای غالب LNG در بازارهای جهانی تهدید كرده است كه فولاد را به یك تمرین غیرقابل اجتناب تبدیل می كند ، دولت باید "لغو عوارض واردات LNG برای ساخت فولاد" را در نظر بگیرد.

این تصادف در کارخانه فولاد بیله (BSP) که در آن جان 6 نفر از جمله دو معاون مدیر کل را گرفت ، بخشی از عملیات این واحد را تحت تأثیر قرار داده است. یک مقام گفت: در حالی که عملیات در BSP ، که از جمله کارخانه های پیشرو فولاد کشور است ، روز پنجشنبه تحت تأثیر قرار گرفت ، صبح امروز برخی از کوره های انفجار ، باتری های کک و کارخانه ها همچنان عملیاتی شدند.


وزیر جدید اتحادیه فولاد آقای نارندرا سینگ تامار و رئیس اداره فولاد هند (SAIL) آقای C S Verma قرار است امروز از تسهیلات در بیلیایی بازدید کنند. قرار است مدیریت SAIL پس از بازرسی کامل از محل حادثه ، در مورد عملیات کارخانه فراخوانی کند. اواخر شب گذشته ، SAIL گفته بود که تحقیق در سطح بالایی انجام خواهد شد تا علت این حادثه مشخص شود. روز جمعه احتمالاً وزیر نام شخصی که تیم را به تحقیق در مورد تصادف هدایت می کند ، اعلام می کند.


SAIL در یک به روزرسانی رسمی درباره این حادثه حدود یک ساعت عقب گفت: از بین کسانی که به بیمارستان آورده شده اند ، 21 نفر پس از کمک های اولیه و معالجه لازم رها شده اند که هنوز نه نفر برای مشاهده و پزشکی در بیمارستان بستری هستند. درمان. وضعیت این 9 نفر پایدار است و آنها در معرض خطر نیستند. " در بیانیه قبلی منتشر شده توسط SAIL عصر روز گذشته آمده است: "عنوان اصلی پمپ خانه شماره 2 که آب را به گیاهان تمیز کننده گاز (GCP) کوره های انفجار در BSP تأمین می کند ، ناگهان حوالی ساعت 18:10 روز پنجشنبه دچار پارگی شد. از دست دادن ناگهانی فشار آب به GCP ها و گاز کوره انفجار از اسکرابرها وارد خط لوله انتقال آب شد


0 تومان