2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
Mt Gibson Iron صدها شغل را پس از پناه بردن به معدن سنگ آهن WA ، کاهش می دهد

Mt Gibson Iron صدها شغل را پس از پناه بردن به معدن سنگ آهن WA ، کاهش می دهد


"چین ، ژاپن و کره صادرات دارند ، اما صادرات آنها منوط به برخی از وظایف و همه اینها است. آنها باید هزینه حمل و نقل را نیز متحمل شوند. ما برای مقابله با افزایش واردات بسیار رقابتی تر هستیم. امروز نیز صادرات و واردات ما توسط رییس SAIL CS Verma در مصاحبه ای به PTI گفت: "واردات وجود دارد و صادرات نیز وجود دارد."

ژاپن و کره با بهره گیری از توافق نامه تجارت آزاد ، صادرات به هند را تحت فشار قرار داده اند. هند هیچ گونه پیمان تجاری با چین ندارد که باعث افزایش صادرات به هند شده و برخی از مزایای وظایف محلی و حتی دور زدن وظایف را نیز دارد.

اینها منجر به افزایش 40 درصدی واردات در دوره آوریل تا اکتبر مالی فعلی نسبت به مدت مشابه مالی گذشته است.

همچنین برخی اجباری خاص برای صادرات این کشورها وجود دارد زیرا تقاضای داخلی به سطح اشباع رسیده و در نتیجه واردات کل به هند در این دوره به 4.741 میلیون تن در مقایسه با 3.198 میلیون تن صادرات از کشور در مدت مشابه رسیده است.

ورم گفت: "حتی با این که رشد جهانی فولاد متزلزل می شود و تسلیم خواهد شد که نمی تواند صنعت فولاد هند را تحت تأثیر قرار دهد. هند مکانی است که اتفاق می افتد. در تولید و مصرف فولاد هند هم رشد وجود دارد و هم هیچ ترسی وجود ندارد." .

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا تقاضای رسیدن به سطح اشباع در بازارهای عمده تولیدكنندگان فولاد دلیل ایجاد نگرانی از واردات برای صنعت داخلی است ، این سؤال مخالف را مطرح كرد: "آیا می توانید به من بگویید كه چرا همه بنگاه های داخلی ، تاتا SteelBSE 0.28٪ ، SAIL ، RINL و JSW SteelBSE 0.16٪ ، همه مبهم هستند؟ "

میزان مصرف فولاد هند فقط در دوره آوریل-اکتبر 0.5٪ رشد داشته و به میزان 43.112 میلیون تن در بخش های کم مصرف از بخش های عمده مصرفی مانند ساخت و ساز و اتومبیل حتی با واردات شدید افزایش یافته است.

با این حال ، ورما با ابراز خوشبینی اظهار داشت که مطمئناً مصرف فولاد 8-9 درصد در سال آینده رشد خواهد کرد با پیش بینی اقتصادی 6-7 درصد رشد خواهد کرد.

وی گفت: "من خوشبین هستم زیرا در حال حاضر تعدادی از پروژه ها اعلام شده اند و اکنون این موارد می توانند به حالت بهره برداری برسند. این امر به رشد تقاضای پایدار برای فولاد منجر می شود. یک صنعت فولاد داخلی داخلی نیز برنامه های توسعه ظرفیت را محدود نکرده است. برای گفتن بیشتر؟ »این فولاد ساز در گفتگو با تنظیم مقرر گفت:" POSCO قرارداد فروش خود را برای فروش بازوی ویژه فولاد سازنده POSCO ویژه فولاد به گروه SeAH با فروش 72 درصد سهام خود به پایان رساند.
با پایان این قرارداد ، SeAH به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد تخصصی کره در این کشور پیشرفت خواهد کرد.
با دستیابی به این هدف ، SeAH قادر خواهد بود ظرفیت تولید سالانه خود را از 3 میلیون تن به 4 میلیون تن افزایش دهد.
پوسكو از زمان آگوست اعلام كرد كه طرحی برای فروش شركت خود را به عنوان بخشی از تلاشهای سازماندهی مجدد سبد تجاری خود اعلام كرده است.
منابع صنعت گفتند كه ورود Hyundai Steel ، بازوی فولادی گروه Hyundai Motor ، به تخصص تولید فولاد منجر به توافق شد.
پوسكو افزود SEAH در مورد امنیت شغلی برای همه كارگران كه تحت تأثیر این معامله قرار خواهند گرفت توافق كرد. اقدامات انجام شده در معدن ، ساحل كیمبرلی ، هفته گذشته پس از سقوط دریایی متوقف شد و بر فراز چاله اصلی جاری شد.
این شرکت در هفته گذشته بیش از 200 کارگر ایستاده بود ، اما اکنون تأیید کرده است که بیشتر نیروی کار 360 نفره این شرکت اضافی خواهند بود.
این شرکت 11 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.
جیم بییر رئیس اجرایی مونت گیبسون گفت تصمیم گیری دشوار است.
وی گفت: "اقدامی که امروز انجام دادیم اقدامی محتاطانه است که به کوه گیبسون اجازه می دهیم ارزیابی صحیح از گزینه های جزیره کولان را انجام دهد ، در حالی که حفظ ارزش در شرایط چالش برانگیز".
"با این وجود ، این تصمیم با توجه به تأثیر قابل توجهی که بر مردم ما خواهد گذاشت دشوار بوده است."
افت قیمت سنگ آهن حاشیه ها را کاهش می دهد
این در حالی است که قیمت سنگ آهن در هر تن به پایین ترین نرخ 5 سال در حدود 70 دلار در هر دلار می رسد ، سود معدنچیان را کاهش داده و حاشیه های آنها را کاهش می دهد.
قیمت سنگ آهن در سال جاری میلادی به دلیل تقاضای ضعیف تر از چین و افزایش بیش از حد در بازار ، تقریباً 50 درصد کاهش یافته است.
معدنچیان بزرگ استرالیا در تلاش برای دست کشیدن از تولید کنندگان چینی با هزینه بالاتر ، به سیلاب کردن بازار متهم شده اند که این امر خط پایین کارگران کوچکتر را خراب می کند.
این شرکت گفت قیمت فعلی سنگ آهن و چشم انداز نامشخص این کالا در تصمیم خود مبنی بر شروع مجدد معادن در این پروژه اهمیت دارد.
در این گزارش آمده است كه ارزیابی های مربوط به اصلاح خسارت ها را ادامه خواهد داد و انتظار می رود كه در آینده پروژه را در نیمه اول سال آینده اعلام كند.
کاهش درد شغلی در سراسر صنعت احساس می شود
این اطلاعیه در پی اقدامات مشابه سایر معدنچیان است.
دیروز Atlas Iron اعلام کرد که 80 کارگر را در حالی که تلاش می کند در میان اوقات خود باقی بماند ، اخراج خواهد کرد

0 تومان