2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تاتا استیل در اروپا درد بیشتری را می بیند

تاتا استیل در اروپا درد بیشتری را می بیند

گفته می شود که یک آسیاب بزرگ در شرق چین نیمی از محموله Capesize از ورود سریع نیومن بلند را با سرعت نزدیک به 93 دلار در روز / dmt به فروش رسانده است.


یک منبع آگاه در یک سازنده فولاد در هبی اظهار داشت: حق بیمه انبوه همچنان محکم خواهد ماند زیرا بسیاری از واحدهای پیمانکاری در میان کارخانه های شمالی بسته شده اند ، با وجود این که اکثر کوره های انفجار پس از پایان اجلاس APEC مجاز به بازگشت آنلاین هستند.


"آسیاب ها همچنین نسبت به بازگشایی تأسیسات پالایش احتیاط دارند زیرا این آلاینده آلاینده ترین [فرایند] در ساخت فولاد است."


یکی دیگر از معامله گران در سنگاپور گفت: از نظر قیمت مسطح ، قیمت ناخالص بسیار پایین تر از قیمت های اوایل سال جاری است که ممکن است دلیل آن تقاضای آسیاب پایدار باشد. وزارت فولاد امروز اعلام کرد که ممکن است به فکر کاهش صادرات سنگ آهن باشد. از قیمت فعلی 30 درصد در صورتی که قیمت مواد اولیه اصلی تولیدکننده فولاد متزلزل شود.


Narendra Singh Tomar ، وزیر فولاد و معادن در اینجا به خبرنگاران گفت: "ما در این زمینه فکر نکرده ایم اما اگر وضعیت فعلی در روزهای آینده ادامه یابد ، ما باید در این باره فکر کنیم."


تامار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دولت نسبت به کاهش عوارض صادراتی در محموله های سنگ آهن خارج از کشور با قیمت جهانی تازه مواد اولیه اقدام می کند یا خیر؟


قیمت بین المللی مواد اولیه که هم اکنون با پایین آمدن 5 سال خود به 75 دلار در هر تن حاکم است ، باعث شده است صادرات سنگ آهن برای تولید کنندگان داخلی غیرقابل اجتناب باشد.


در یادداشتی که امروز منتشر شد ، سیتی پیش بینی کرده است که متوسط ​​قیمت 74 دلار در هر تن سنگ آهن در سه ماهه اول سال آینده ، 60 دلار تا سپتامبر 2015 و بیشتر از 50 دلار در هر تن است.


برخی از معدنچیان در سطح تولید سنگ آهن گوا با درجه حرارت پایین گوا علاقه زیادی به از سرگیری معادن اخیراً تجدید شده خود ندارند و می گویند با هر تن تولید ، ممکن است مجبور شوند یک دلار دیگر را از جیب های خود بمباران کنند. قیمت سنگ آهن با درجه پایین اکنون 50 تا 55 دلار در هر دلار معامله می شود.


هند ، سومین صادر کننده بزرگ سنگ آهن در جهان ، اعتقاد بر این است که در مالی فعلی وارد کننده خالص است. صادرات مواد اولیه در مقایسه با 117.37 میلیون تن در FY10 به طور قابل توجهی به 14.42 میلیون تن در سال 2013-14 رسیده است. معدنچیان غالباً مقصر صادرات تورم برای فرو رفتن محموله ها هستند.


در طی ماههای آوریل تا ژوئن مالی فعلی ، هند 2.25 میلیون تن سنگ آهن در مقایسه با 3.01 میلیون تن در سه ماهه مشابه سال گذشته صادر کرد.


بدنه معدنچیان FIMI گفت كه شرایط را می توان به طرز چشمگیری بهبود داد به شرط آنكه دولت سریعاً ترخیص كند و سیاست های مالی به سطح قبل از 2010 برگردانده شود.


معدنکار بخش خصوصی سزا استرلیت اخیراً با توجه به لغزنده بودن قیمت ها در سطح جهان ، به ویژه برای درجه های کم صادراتی که از گوا صادر می شود ، وظیفه صادرات سنگ آهن را در سطح جهانی به ویژه صادر کرد. 20 میلیون دلار برای راه اندازی کارخانه فولاد در سنند در احمدآباد سرمایه گذاری خواهد کرد. این کارخانه برای پاسخگویی به تقاضای شرکتهای خودروسازی که در سنندج توپی ساخته اند ورق های فولادی تولید می کند.


"این کارخانه در 40،000 متر مربع در سانند به وجود خواهد آمد و ظرفیت تولید آن در سال 1،00،000 تن است. اساساً این کارخانه طبق نیاز شرکت های خودروسازی ورق های فولادی تولید می کند." استیل) در حاشیه جشن های 'روز کره' روز چهارشنبه در احمدآباد.


کارخانه فولاد پیشنهادی از اواسط سال 2016 شروع به کار خواهد کرد و در مرحله اولیه برای 200 نفر اشتغال ایجاد می کند. Gweon اضافه کرد: "بسته به تجارت اولیه ، ما همچنین قصد داریم این کارخانه را در چند سال آینده گسترش دهیم. تولید ممکن است به محض دریافت زمین از GIDC آغاز شود."


یک هیئت 60 نفری به سرپرستی جون گیو لی ، سفیر جمهوری کره در شهر به منظور جشن گرفتن "روز کره" به منظور تقویت روابط بین کره و گجرات برگزار شد.


سفیر کره با مقامات دولتی کره ، مدیران شرکت ها و مجریان فرهنگی همراه بود. تاتا فولاد در اروپا بیشتر می گوید: تاتا استیل با مسئولیت سرمایه گذاران در روز چهارشنبه به سرمایه گذاران هشدار داد که پیشرفت هایی را با سرعت در اروپا مشاهده نمی کند ، جایی که تقاضای فولاد از زمان بحران مالی کاهش یافته است. مشتریان به واردات ارزان تر چین روی آورده اند.


تاتا استیل ، دومین سازنده فولاد اروپا ، در حال حاضر فروش برخی از خدمات ضرر آور اروپا را به صنایع مهندسی و ساخت و ساز می فروشد و گفته است که روند بهبودی آهسته باعث بازگشت گردشگران در منطقه می شود.


کارل اولریش کوهلر ، مدیر اجرایی تاتا فولاد در اروپا ، به خبرنگاران در بمبئی گفت: "شاخص های پیش رو نشان می دهد که پیشرفت های قریب الوقوع انتظار نمی رود."


هفته گذشته Rival ArcelorMittal پیش بینی خود را برای مصرف فولاد اروپا به محدوده 3 تا 3.5 درصد کاهش داد ، اما بسیار خوب بود


0 تومان