2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
میلگرد ترانس چیست؟

میلگرد ترانس چیست؟

قیمت میلگرد ترانس

تأیید بازرس ساختمان مناسب و گواهی بهداشت برای الیاف فولادی تولید شده توسط ما صادر شد.

الیاف استیل SIATPOL 1/50 و SIATPOL 1/60 برای تقویت میکرو بتن مناسب هستند. آنها می توانند به عنوان یک آرماتور پراکنده همگن بخصوص در انواع بتن مورد استفاده در کف صنعتی ، سطوح ارتباطی و در ساخت اجزای پیش ساخته غیر سازنده استفاده شوند.

بسته به خاصیت بتن طراحی شده ، از 25 تا 35 کیلوگرم SIATPOL 1/50 و SIATPOL 1/60 الیاف فولادی در هر متر مکعب بتن قابل استفاده است.

برای انواع بتونی با الیاف فولادی می توان از سنگدانه های طبیعی با اندازه دانه تا 16 میلی متر استفاده کرد. کلاس بتن نباید از B25 پایین تر باشد ، و آب نسبت اختلاط: سیمان - بیشتر از 0.6 نباشد. به منظور کاهش میزان آب مخلوط می توان از مواد افزودنی شیمیایی استفاده کرد ، اما به خوردگی الیاف فولادی منجر نمی شود.

سازه ها و محصولات بتونی با الیاف فولادی باید به همان ترتیب با سازه ها و محصولات انواع معمولی بتن حفظ شود.

تفاوت بین آسان و مجدداً تقویت مجدد

همانطور که پیش از این در 8 آگوست 2011 تأکید شده بود ، وب سایت وزارت آثار عمومی منتشر کرد: "دستورالعمل های مربوط به سیستم های ساختمانی با اسلب های باربری ، بر اساس استفاده از سازه ها و بتن مسلح سبک ، در سایت" منتشر شده در 10.02.2011 پذیرفته شدند

این دستورالعمل ها (نکته 1) "نشانه های نظری و آزمایشی و دستورالعمل پروژه و ساختمان" را برای برنامه ریزان ، تکنسین های بخش و دستگاه های کنترل مسئول تشکیل می دهد. در حقیقت ، آنها شکاف هنجاری را پر می کنند و مانند S.T.V ارائه می دهند. بازرس آثار عمومی با رأی 207 مورخ 12.04.2011 تصریح کرد: "دستورالعمل های مفید و واضح در مورد معیارهای برنامه ریزی مورد استفاده قرار می گیرد."

در نقطه 2 می توان خواند که "سیستم ساختاری باید با تعداد معقولی از آزمایش های تجربی مشخص شود (جدول 1)."

در بین تولیدکنندگان بلوک های کرکره از جنس بتون چوبی ، ISOTEX از مدتها پیش با انجام تست های تست با آرماتور ساده ، 1 f 8 را به صورت افقی و عمودی با فاصله 25 سانتی متر کاملاً شرایط مقرر شده توسط وزارت خانه های عمومی را برآورده کرده است. ، اجرا و سیستم ساخت و ساز خود پیوست کارآمد ، آسان ، سریع و اقتصادی داده شد. ISOTEX نرم افزار مخصوص به خود را برای آزمایش دیواره ها با تقویت ساده و همچنین مشاوره واجد شرایط از بخش فنی خود ارائه می دهد. به عنوان یکی دیگر از خدمات مهم مشتری ، ISOTEX می تواند در صورت درخواست محاسبه ساختاری دیوارهای خود یا کل ساختمان را انجام دهد تا در صورت امکان از درج اسکله ها و تقویت بیش از حد جلوگیری کند و این باعث می شود سیستم طراحی ISOTEX غیرقابل رقابت باشد.

در بین سایر تولید کنندگان بلوک های بتنی چوبی ، برخی از آنها آزمایش آزمایشی را انجام ندادند و سیستم ساخت آنها را خارج از دستور وزارت امور عمومی قرار دادند. ما تأکید می کنیم که استفاده از تقویت مضاعف اجازه انحراف از این مقررات را نمی دهد ، زیرا این موارد در نکته 7.8 تجویز شده است.

یکی دیگر از تولید کنندگان تست های آزمایشی را با درج آرماتور مضاعف در مقیاس طراحی خود انجام داده و استفاده از آن ها را اجتناب ناپذیر کرده است ، اما در واقع به ضرر هزینه دیوار حداقل 10/15 یورو در مترمربع برای آهن اضافی و کار بالاتر است. با توجه به مشکل در درستی قرار دادن آرماتورهایی که باید از پوشش های آهنی و فواصل بین آن فاصله داشته باشند ، استفاده از فاصله دهنده ها ضروری است.

یکی دیگر از تولید کنندگان آزمایش های آزمایشی را مطابق با الزامات وزارتخانه انجام نداده است ، هم با توجه به روشی که برای انجام تست ها و هم از نظر ماهیت دیواره های آزمایش شده استفاده شده است. بنابراین نتایج به دست آمده از نظر علمی قابل اعتماد نبودند.

آرماتور بتن چرا؟

بتن یک مصالح ساختمانی عالی است - متأسفانه فقط می تواند نیروهای فشار زیادی را جذب کند. وقتی بارهای کششی می آید ، او نسبتاً ضعیف است. خوشبختانه فولاد راه دیگر است و بنابراین ، این دو ماده مکمل یکدیگر بهینه هستند. بتن آرمه - بتون مسلح با فولاد - راه حل بسیاری از مشکلات ساخت و ساز است. کارشناس در اینجا از تقویت صحبت می کند. و من می خواهم نگاهی دقیق تر به این جا بیندم.

تعادل قدرت باید حفظ شود

هرکسی که می خواهد راه پله ، دیوار ، سقف بسازد - به طور خلاصه ، یک ساختمان ساخته شده از بتن مسلح - باید دقیقاً بداند که چنین ساخت و ساز چگونه کار می کند. بنابراین چگونه نیروهای آنجا کار می کنند و چقدر قدرتمند هستند. برنامه ریز باید از ترکیب مناسب بتن و فولاد استفاده کند تا نیروها در تعادل باقی بمانند - حتی اگر اتفاقات غیرمعمول مانند زلزله رخ دهد. به زبان آلمانی خوب: همه چیز باید تحت هر شرایطی متوقف شود.


حال ممکن است شخصی به این ایده برسد که فولاد را به طور مساوی در بتن توزیع کند ، سپس مناسب باشد. به نوعی شاید ، اما فولاد گران است و هیچ سازنده ای نمی خواهد بیش از آنچه لازم است بپردازد. علاوه بر این ، انتخاب مقطع فولادی تأثیر مستقیمی بر ظرفیت باربری بتن آرمه دارد. برای همین باید در مورد اثر چیزی برای شما تعریف کنم:


اینگونه کار می کند که بتن آرمه کار می کند

بتن آرمه ماده کامپوزیتی است که از بتن و فولاد ساخته شده است ، که قبلاً آن را نوشتم. اما همچنین ماده ای است که تنها در صورت ایجاد ترک های میکروسکوپی در بتن کار می کند. فقط در این صورت فولاد اثر کامل خود را آشکار می کند. بنابراین قرار دادن بیش از حد فولاد و سپس با قطر اشتباه در بتن مؤثر نیست.


چرا آلیاژهای فلزی آجدار هستند؟

شاید تعجب کرده باشید که چرا آهنین که وارد بتن می شوند ، روبند می شوند. جواب بسیار ساده است: انتقال نیروها از بتن بهتر به فولاد. دنده ها از بهم پیوسته بتن و فولاد اطمینان حاصل می کنند. در گذشته از فولاد صاف نیز استفاده می شده است. اما در اینجا اقدامات دیگری برای طراحی لازم است. به عنوان مثال ، فولاد به حلقه ها شکل گرفت.


0 تومان