2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
بودجه سال 2014: دولت وظیفه واردات فولاد ضد زنگ را 7.5 در صد افزایش می دهد

بودجه سال 2014: دولت وظیفه واردات فولاد ضد زنگ را 7.5 در صد افزایش می دهد


آرون جیتلی ، وزیر دارایی با ارائه بودجه دوشیزه خود ، گفت این اقدام برای ایجاد انگیزه در صنعت فولاد ضد زنگ داخلی انجام شده است.

"صنعت فولاد ضد زنگ داخلی در حال حاضر از عدم بهره برداری شدید از ظرفیت رنج می برد. برای تحریک به صنعت فولاد ضد زنگ ، پیشنهاد می کنم عوارض گمرکی اساسی بر روی محصولات صاف شده از فولاد ضد زنگ وارداتی را از 5٪ به 7.5٪ افزایش دهید. ،" او گفت.

صنعت ضد زنگ داخلی به دلیل افزایش ناگهانی و بی حد و حصر واردات از کشورهای مختلف ، به ویژه چین ، در درجه اول با توجه به عوارض وارداتی فعلی که در مقایسه با سایر کشورها در سمت پایین قرار دارد ، با تهدید روبرو شده است.

چین متوسط ​​گمرک 10 درصد و برزیل 14 درصد است.

با استفاده از فرصت گمرک پایین ، واردات این کشورها در اواخر اخیر رو به افزایش بود.

واردات فولاد ضد زنگ هند در سال 2013-14 از 239.136 تن در سال 2011-12 به 307226 تن در سال 2013 افزایش یافته است ، که رشد تقریباً 30٪ را نشان می دهد.

سازندگان داخلی 15 درصد وظیفه را خواستار شده اند.

آنها همچنین خواستار حذف وظیفه اصلی گمرک در مواد اولیه مهم و ضایعات برای اطمینان از اینکه صنعت فولاد ضد زنگ داخلی می تواند خود را به عنوان یک رقیب در سطح جهانی جلوه دهد ، می شود.

هند اکنون به عنوان سومین مصرف کننده و تولید کننده فولاد ضد زنگ در رده های بعدی قرار دارد.

منابع صنعت گفتند كه مصرف فولاد ضد زنگ كشور پیش بینی می شد سالانه 8-9 در سال رشد كند و تا سال 2015 به حدود 3.5 میلیون تن برسد.

این تولیدکننده گفت: کل محموله های کل سال 124.2 میلیون تن ، پایین تر از هدف آن 127 میلیون تن در ماه ژانویه و به پیش بینی UBS AG 125 میلیون نزدیکتر است.


در این بیانیه آمده است: Fortescue در 12 ماه تا 30 ژوئن به طور میانگین 106 دلار به ازای هر تن خشک متریک دریافت کرده و درآمد آن 11.4 میلیارد دلار است.


این تولیدکننده گفت: "هزینه های سرمایه گذاری در 12 ماهه تا 30 ژوئن سال 2015 1.3 میلیارد دلار است ، به استثنای سرمایه گذاری مشترک آن در شرکت Bridge Iron".

11 ژوئیه 2014 ذغال سنگ کک فولادی ، کک Guajarat NRE

Arun Kumar Jagatramka ، رئیس و مدیر عامل ، Gujarat NRE Coke Ltd.


وزیر دارایی بسیار خوب موضوع زغال سنگ نیروگاه ها و نیاز به شستشوی بیشتر زغال سنگ را مورد بررسی قرار داده است. وی برابری در گمرک واردات انواع ذغال سنگ را به یکنواخت 2.5 درصد رساند ، که این امر می تواند از آزار و اذیت در بنادر رهایی بسیار خوبی باشد. با این حال ، افزایش واردات زغال سنگ کک از 0 تا 2.5 درصد می تواند یک هزینه اضافی برای صنعت فولاد باشد زیرا زغال سنگ کک و کک ملاقات هزینه بیشتری خواهد داشت. صنعت کک متالورژی داخلی خوشحال است که وزیر دارایی علاقه خود را به خاطر داشته است زیرا وظیفه واردات کک متاب نیز همچون ذغال سنگ کک به 2.5 درصد افزایش یافته است. با این حال صنعت انتظار داشت 5 درصد از میزان واردات در کک ملاقات کند و امیدوار است وزیر دارایی دفعه دیگر به این موضوع توجه کند.


وی گفت: "به طور کلی ، بودجه با چهره ای اجتماعی طرفدار رشد بوده است و وزیر دارایی سعی کرده است در شرایط فعلی و چالش های حاکم ، کارهای ممکن را انجام دهد. هدف از این بودجه ایجاد عقلانیت در مالیات و یقین در اداره امور مالیاتی است ، که قابل ذکر است در آینده با پرداخت مالیات گذشته نگر انجام می شود. تمرکز روی زیرساخت ها هم در بزرگراه های ملی و هم در بخش برق و همچنین در زیرساخت های شهری از طریق شهرهای هوشمند گامی بسیار استقبال است که می تواند باعث رشد آینده شود. »بودجه اتحادیه 2014: معامله دو لبه برای فولاد در نبرد واردات

11 ژوئیه 2014 وظیفه واردات فولاد ، محصولات نورد تخت ، واردات ، تولید فولاد

صنعت فولاد ضد زنگ رنج آور صنعت نفت داخلی تحت فشار کمتری از ظرفیت استفاده کرده و انگیزه مورد نیاز را به خود اختصاص داده است ، زیرا وزیر دارایی آرون جیتلی پیشنهاد افزایش عوارض واردات بر روی محصولات نورد مسطح را از 5 درصد به 7.5 درصد رساند و باعث شد که سازندگان فولاد هندی رقابتی باشند. زمینه رشد ناگهانی و بی حد و حصر واردات از کشورهای مختلف به ویژه چین است. این در حالی است که در جبهه مواد اولیه ، وزیر دارایی عوارض گمرکی را برای زغال سنگ متالورژی وارداتی افزایش داده است که این امر تأثیر منفی بر هزینه تولید خواهد گذاشت.

"برای فولاد ، این بودجه دو لبه است. پیشنهادها و تخصیصها مسیر مشخصی برای افزایش تقاضای فولاد را نشان می دهد. این خبر خوب است. با توجه به کمبود ذغال سنگ متالورژی ، افزایش عوارض گمرکی که در ذغال سنگ متالورژی وارداتی وجود دارد ، غافلگیرکننده و ناامیدکننده است. کشور ، "گفت: مدیر شرکت Essar Steel


500 تومان