2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
تفاوت های گروه فولادی

تفاوت های گروه فولادی

تفاوت های گوه فولادی

قیمت روز میلگرد در بازار اینترنتی آهن و فولاد پیچ های پایان یافته سپس برای حمل و نقل با سخت افزار بسته بندی می شوند. تامین فولاد طیف کاملی از آجیل و واشرهای گالوانیزه ساده و گرم را ارائه می دهد. صرف نظر از اندازه پیچ ها ، بسته بندی به صورت یکنواخت و با دقت انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که سفارش شما به طور دقیق و به موقع تحویل داده می شود.


کنترل کل فرآیند و نگه داشتن مقدار کافی از منابع خام ، امکان تولید پیچ ​​های لنگر با کیفیت عالی را با چرخش سریع بار فراهم می کند.

شرکت تامین فولاد گوه های فولادی را به سازندگان فولاد ، پیمانکاران بتونی و سنگ تراشی و معاملات عمومی ساخت و ساز ارائه می دهد. غالباً الزامات مشتری را می توان با اندازه سهام مطابق آنچه در کاتالوگ ما نشان داده شده است ، برآورده کرد.


هنگامی که برنامه خاص تر است ، مشتری درخواست سفارش گوه ها را خواهد داد. با شروع با فولاد فولادی تقریباً هر شکل و ابعادی را می توان سفارش داد. برخی از جزئیات نیاز به توجه دارند.


شکل اول است. طول از آن جهت اهمیت دارد که باید با کل سطح پشتیبانی شده ارتباط برقرار کند ، همانطور که در مورد گوه های زیرین وجود دارد. شیب نیز بسیار مهم است زیرا کنترل قدرت را با ضرب کردن نیروی تحویل یافته به گوه کنترل می کند. هنگام طراحی گوه ، همیشه شیب را شکل دهید تا itSteel-Wedge-Force-ضرب -1


به راحتی می توانید نیروی بالابری مورد نیاز را اعمال کنید ،قیمت روز میلگرد در بازار اینترنتی آهن و فولاد یعنی بهتر است باریک تر از شیب تندتر طراحی کنید.


یکی از تصمیمات کمتر واضح ، زاویه گوشه ها در انتهای پهن است. در تصویر بالا هر دو گوه دارای یک گوشه زاویه سمت راست هستند. جایگزین یک گوه فولادی است که دو طرف مساوی در پایه دارد. تفاوت این است که چگونه آنها خود را به نیروی اعتصابی یا تأثیر نشان می دهند. شکل 2.


استیل-گوه-راست-زاویه-زاویه برابر


در شکل 2 نشان داده شده است که هنگام استفاده از گوه ها به طور متضاد ، گوه زاویه ای مناسب یک سطح مربع مسطح را به نیروی قابل توجه نشان می دهد. اگر از یک گوه جداگانه استفاده شود ، گوه مساوی مساوی ترجیح داده می شود.


سختی عامل اضافی هنگام طراحی گوه های فولادی است. گوه های بورس معمولاً سطح سختتری دارند و در عین حال قابل هسته در هسته باقی مانده اند. این دو مزیت دارد. 1) سطح سخت تر دوام بیشتری دارد. انتهای باسن در برابر لایه برداری مقاوم تر خواهد بود و دامنه ها نیز در برابر تورفتگی ها مقاومت می کنند. این امر به ویژه برای اهداف ایمنی بسیار مهم است. اگر فولاد قطعات کوچک خیلی سخت باشد می تواند با هر اعتصاب از بین برود و به اپراتور یا هر کس که در نزدیکی باشد آسیب برساند.


برعکس ، ساخته شده برای سفارش گوه ها معمولاً از درجه A-36 ، درجه 50 یا برخی دیگر از فولادهای چند طبقه ساخته می شوند. این فلزات نرم تر برای ماشینکاری آسان ایده آل هستند ، با توجه به اینکه سطح آنها راحت تر پوشیده می شوند.

مایع خاموش و آئروسل ماسکوت روی

ارسال شده در شنبه، 06 ژوئیه 2019 @ 02:59 PM

اشتراک گذاری

خاموش کردن ماسکوت روی بهترین راهکاری است که ما برای نگه داشتن داغ گالوانیزه روی روی قسمت های فلزی در جاهایی که مورد نظر نیست قرار داده است. شکل 1 تست هایی را نشان می دهد که در کارخانه ما انجام شده است. روی از خاموش روی استفاده شد ، فولادی که برای گالوانیزه فرستاده می شود و وقتی سیم برگشت داده شد ، برای از بین بردن هر گونه باقیمانده یا روی روی روی آن را مسواک زد.


مهم است که بخاطر بسپار که Zink Stop-Off فقط در آنجا است که می تواند اتصالی را که بین فولاد و روی ایجاد می شود مسدود کند. روی بخش های برهنه روی مذاب یک پیوند مولکولی با فولاد تشکیل می دهد. در سطوح روکش شده ، متوقف کردن ماسکوت روی باعث ایجاد اتصال می شود. در طول حمام های ترشی و غوطه وری در حمام روی نهایی ، پوشش زرد اکسیده می شود و به یک خاکستر سیاه پوسته تبدیل می شود.


پس از اتمام فرآیند گالوانیزه روی سطحی که قیمت روز میلگرد در بازار اینترنتی آهن و فولاد در آنجا روکش شده است ، باقی مانده خاکستر سیاه یا روی با خاکستر سیاه زیر خاکستری وجود خواهد داشت که ممکن است دیده شود یا نباشد. در هر صورت روی به فولاد چسبیده نخواهد بود. آن ، یا خاکستر سیاه را می توان به راحتی سیم برد. شکل 2.

خاموش کردن ماسکوت روی به عنوان مایع در کوارتز یا گالن موجود است. همچنین به عنوان یک آئروسل موجود است. نسخه آئروسل نازک تر ، یعنی ویسکوزیته پایین تر است ، برای این که بتواند اسپری کند. این امر متفاوت عمل می کند و در بعضی موارد چندین کت مورد نیاز است. یک نکته مهم در پوشش آئروسل مجدد با ماسکوت ، این است که فقط یک زمان انتظار کوتاه بین کت ها ، تقریباً 1 دقیقه وجود داشته باشد. این متفاوت از رنگها و روکشهای معمولی است که معمولاً قبل از پوشش دادن مجدد دارای انتظارهای خاص و گاه طولانی هستند.


0 تومان